قلم

وب نوشت های شخصی من.

قلم

وب نوشت های شخصی من.

خلوت گزیده

سلام بر همه دوستان و رفیقان قدیمی و اخیرا جدید عزیز.راستش رو بخواین زیاد وقت نمیکنم که مطلبی رو خودم بنویسم و تو وبلاگ بگذارم.یعنی اصلا حالش نیست.البته به نظر من اکثر اونایی که دارند وبلاگ نویسی میکنند همشون ول معطلند و حتی ذره ای نمیتونند چیزی رو تغییر بدهند.بالاخره از اونها بگذریم.امروز قصد دارم به خاطر تولد استاد شجریان که روز اول مهر بود و البته گذشت یه آهنگ زیبا از ایشون رو تقدیمتان کنم.یک آهنگ بسیار زیبا و دلنشین از آلبوم خلوت گزیده که پیشنهاد میکنم حتما دانلودش کنین. ضمنا این آهنگ رو خودم آپلود کردم و دست اوله.

دانلود آهنگ با حجم ۱۶mb دانلود 

  

استاد محمد رضا شجریان

نظرات 6 + ارسال نظر
قارا سه‌شنبه 6 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 03:34 ق.ظ

سیمیییییییییییییییی!!

سینا سه‌شنبه 6 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 05:44 ب.ظ http://omide-ma.blogsky.com

خدا استاد رو حفظ کنه.ا
خوشبختانه من بیشتر آلبوم ها ایشون رو دارم

پارسا پنج‌شنبه 8 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 04:07 ب.ظ http://Parsa1991.wordpress.com

درود رفیق آذربایجانی من
مگه میشه فراموشت کنم؟
تقریبا همه وبلاگت رو خوندم. اول که باید بگم آذربایجانی ها اصیل ترین ایرانیان هستند و ما از ته دل دوستشون داریم. اگه باور نداری اصیل ترین ایرانیان هستید می تونیم با هم بحث کنیم. دوم این مردکه احمق غلط زیادی کرده (کامران دانشجو) سوم دوست دارم تبریز عزیز رو از نزدیک ببینم یه روزی.
پیوندت کردم. راستی یه پست دارم به نام آذربایجانی ها؛ اصیل ترین ایرانیان
حوصله کردی بخونش

پارسا پنج‌شنبه 8 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 04:31 ب.ظ

راستی گمون نمی کنم واژه آذری از لحاظ ساختار زبانی نادرست باشه. برای نمونه ما نمی گیم کردستانی بلکه می گیم کردی یا لرستانی، لری
ارمنی، مازندرانی، مازنی، گرجی و ...

تایماز شنبه 10 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 11:40 ق.ظ

در جواب آقای پارسا استدلال ایشان در این صورت صحیح است که اسم آزربایجان آزرستان می بود که اینگونه نیست.

سینا یکشنبه 11 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 04:46 ب.ظ http://omide-ma.blogsky.com

به مناسبت سالروز درگذشت همران صلاحی:
بنده اصلا نیستم پابند قانون اساسی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد