قلم

وب نوشت های شخصی من.

قلم

وب نوشت های شخصی من.

لبیک یا حسین

فرا رسیدن تاسوعا و عاشورای حسینی بر همگان تسلیت باد. 

  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

فرهنگ ناب

دیروز پس از اینکه از دانشگاه برگشتم تلویزیون رو روشن کردم و دیدم که شبکه سه فوتبال پیروزی و سپاهان رو نشون میده.بازی سه به یک به نفع سپاهان بود.اتفاق جالبی افتاده بود.بعد از چند دقیقه داور یک پنالتی به نفع سپاهان گرفت.بعد از اینکه سپاهان گل چهارم رو زد فرهنگ ناب دوستان طرفدار پیروزی به نمایش در آمد!به طور خلاصه میتوانم بگویم که ساختار شعار ها اینچنین بود.داور... نه نه ات.کفاشیان ... نه نه ات.عنایت... نه نه ات و نه نه ی کل دست اندر کاران فوتبال مملکت اومد جلو چشمشون!البته چیزی که جالب بود این بود که هیچ خبرنگاری دلیل این کار رو نپرسیدند.واقعا چقدر نازند این دوستان.چیزی که از همه جالبتر بود اون هم اینکه صدا و سیما اصلا صدای استادیوم رو قطع نکرد.واقعا که خیلی وضعیت جالبی تو استادیوم های ما حاکمه.لازم به یاداوریه که من کلا اون محبت های طرفداران پرسپولیس رو سانسور کردم.فقط اونهایی که بازی رو دیدند میتونند قضاوت کنند که چه چیزهایی تقدیم خانواده داور شد!!! 

بدبخت مردم دنیا

واقعا حالم به مردم دنیا میسوزد.مردم آمریکا،مردم آلمان،فرانسه و چندین کشور دیگه که همیشه تو سر خط بدبختی مردم دنیا قرار دارند.واقعا همه بدبختند به جز ما.به جز ما که همه چیزمون عالیه.همه چی آرومه.من چقد خوشحالم.واقعا همه چی آرومه؟آیا واقعا مردم ایران خوشحالند؟به نظر من که این طور نیست.واقعا بدبختی و کثافت از همه جا سرازیر میشه.از همون حادثه میدان کاج معلوم بود که ما چقدر آرومیم.نمیدونم فیلم اون واقعه رو دیدین یا نه؟همون بهتر که نبینین.یه بدبخت وسط خیابان به خون خودش غلتیده و هیچ کس حتی جم نمیخوره.وحشتناک تر اینکه دو نفر پلیس هم اونطرف ایستادند و دارند صحنه رو نگاه میکنند.البته مردم هم دارند از این صحنه فیلم میگیرند و بهش توصیه میکنند که از جات جم نخور.واقعا فاجعه بود.اگر چنین اتفاقی در آمریکا اتفاق می افتاد تا یک ماه سر خط اصلی اخبار تلویزیون ما بود.حالا که این اتفاق تو ایران اسلامی اتفاق افتاده چه میگیویید؟واقعا وای به حال ما.بدبخت اصلی همین مردم ایران است نه آمریکا. 

 

 

 

 

 تصویر جوان چاقو خورده در مقابل دیدگان ملت تهران.

 

 

 

 

همه چی آرومه!ما چقدر خوشحالیم.این چقدر خوبه که ما کنار هم هستیم!!!