قلم

وب نوشت های شخصی من.

قلم

وب نوشت های شخصی من.

شعر ترکی...

پیغامیم آپار باد صبا،یاره اوزاقدان                  وار چوخلو سلامیم او دل آزاره اوزاقدان

 

عرض ائیله یه سن محنتیمی،دردیمی بلکه     ائتسین اورگیم دردلرینه چاره اوزافدان

 

گول صورتین گورمه میشم چوخلو زاماندی      حسرتدی گوزوم گولشن و گولزاره اوزاقدان 

 

غملر اریدیب جسمیمی،یوخ دلده توانیم         درمان آراییر ایندی بو بیچاره اوزاقدان

 

هم دین آپاریب نرگس مستانه سی،هم دل   توش ائیله بیر جانیمی مین خاره اوزاقدان

 

گل ایندی وئریم بو یورولان جانی آپارسن        قیمت وئره بو عشقه،بو ایثاره اوزاقدان 

 

صاحیب نظیرین عشقینه برهانی عملدی       جان هدیسی یوللور او وفاداره اوزاقدان

نظرات 2 + ارسال نظر
سوفیا پنج‌شنبه 18 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 12:36 ق.ظ http://www.sufiyastory.blogfa.com

باید شعر قشنگی باشه...
اما من چیزی نفهمیدم...
وب پر باری دارین...

عارفه دوشنبه 28 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 04:53 ب.ظ http://gorobnakon.blogfa.com

سلام وبلاگتون عالیه دس مریزاد .فقط خواهش میکنم شعر که مینویسید بنویسید از کیه . با تشکر . به من هم سر بزنید خوشحال میشم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد