قلم

وب نوشت های شخصی من.

قلم

وب نوشت های شخصی من.

باز هم سران فتنه

واقعا رو رو برم.این سران فتنه اصلا دست بردار نیسنتد.من نمیدانم اینها دیگر از جان ما چه میخواهند.من اینها را از همان اول شناخته بودم.وقتی که دیدمشان کلمه فتنه در ذهنم تداعی شد.مخصوصا آن کروبی را.روشهای جنگ سایبری و جنگ رسانه ای بس نبود حالا با فیلم و سریال میخواهند مردم را فتنه ای کنند.چند مدت پیش پروژه جدید این دست نشانده های آمریکا را در یک فیلم ایرانی دیدم.فیلم پوپک و مش ماشالله پروژه جدید این فتن ها بود که خدا خودش به خیر گذراند.نمی دانم آن فیلم فتنه ای را دیده اید یا نه؟از اول تا آخر فیلم فتنه می بارد.



شک ندارم که کار کار خود کروبی است.البته از همان اول هم معلوم بود که چنین فیلمی درست بشود.اگر به این فیلم کاملا نگاه کنید خواهید فهمید که نه تنها همین سران فتنه خودمان بلکه حتی دست روباه پیر انگلیس و حتی خود اسرائیل و شاید هم آن آمریکای نامرد هم در این ماجرا دخالت دارند.اگر به این فیلم نگاه کنید خواهید فهمید که من چه میگویم. واقعا آن بهاره رهنما که دیگر هیچ.کلا در این فیلم فتنه ای بازی کرده است.به نظر من باید زن خوب باشد نه اینطوری برای مردم النگ و دولنگ بازی کند!من اینها را گفتم که همه کاملا به هوش باشیم.ممکن است پروژه ی دیگری هم در پیش باشد. البته ناگفته نماند که آن قهوه تلخ مهران مدیری هم از پروژه پوپک و مش ماشالله کم ندارد. خدا رو شکر با درایت و زرنگی وصف ناشدنی ریاست صدا و سیما جناب ضرغامی (ص ع) خطر از بیخ گوشمان رد شد و این سریال از صدا و سیما پخش نشد.

من این سریال را نگاه کرده ام. واقعا این سریال پر است از صحنه های فتنه ای و همچین چیزا.اصلا چون مدیری گفته این فیلم را کپی نکنید ما نه تنها آن سریال را کپی میکنیم بلکه حتی بعد از کپی کردن، آن سریالهای بخت برگشته کپی شده را میسوزانیم تا درس عبرتی برای اینها بشود.


نظرات 9 + ارسال نظر
ابوالفضل شنبه 1 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 02:10 ب.ظ http://mosed.blogsky.com/

داداش محمد حرفات یه بویی میده. مگه مسواک نزدی. چی خوردی. راستشو بگو چی خوردی. هان حالا فهمیدم حرفات بوی سیاسی میده.
نکنه دلت برا کهریزک تنگ شده. ای کلک!

همون دختر قدیمی شنبه 1 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 07:02 ب.ظ

سلام ممد جون.تو اینقدر استعداد شوخش داشتی ما نمیدونستیم.واقعا خیلی با حال نوشتی.ضمنا میشه معنی شعری که برای دریاچه ارومیه نوشتی رو برام ایمیل کنی.مرسی

ابوالفضل شنبه 1 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 11:23 ب.ظ http://mosed.blogsky.com/

نه بابا نترس خراب نیس. مملکت خرابتر از این حرفاست.

همین دختر جدید یکشنبه 2 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 10:58 ق.ظ

سلام ممی جون! خوبی عسل؟! شیطون شدیا! تو انقد بامزه بودی و ما خبر نداشتیم! بگردم الهی! جیگرتو! ای کلک!۴۹

نمنه!!!!!!!!!!!!!

همون دختر معلوم الزمان دوشنبه 3 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 03:07 ق.ظ

سلا مم!
ای شیطون! ای شوخ!! ای دلقک!!! ای ...
نمی دونستم از این جور شوخیا هم بلدی گلشکفت!

معنی کلمه ی «سیم بابا» رو هم لطف کن و برام ای میل کن ...

فقط همین

همون ... پنج‌شنبه 6 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 01:46 ق.ظ


سینا پنج‌شنبه 6 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 11:54 ق.ظ http://omide-ma.blogsky.com

این روزها همه چیز مربوط می شود به انتخابات ۸۸.روزگاری کار کار انگلیسی ها بود تاریخ دوباره تکرار شده.

سینا پنج‌شنبه 6 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 11:55 ق.ظ http://omide-ma.blogsky.com

داداش خیلی وقته نیومدی پیشم ازم خطایی دیدی؟

اا سه‌شنبه 28 دی‌ماه سال 1389 ساعت 05:55 ق.ظ

این حرفات نظر نداره، یعنی جواب ندارن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد