قلم

وب نوشت های شخصی من.

قلم

وب نوشت های شخصی من.

چی بگم والله!!!

جک نیکلسون ، بازیگر 73 ساله سینمای امریکا،  از سنت تدفین بومی های امریکا بسیار لذت برده است و می خواهد به این گونه تدفین شود.

در این نوع از خاکسپاری، جسد، بر روی درخت  یا داربستی جوبی اویزان می شود تا لاشخورها او را تکه تکه و بعد بخورند. 

 



 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  

. وی می گوید: من چندین ایده دارم. یکبار فکر کردم ،خوب است  اگر من زیر یک مجسمه 10 متری بزرگ خاک بشوم . اما الان از  سرخپوست ها خوشم می اید. چون انها مرده هایشان را بر روی درحتی رها می کنند تا توسط پرندگان خورده می شوند.

شوبیزاسپای می نویسد: البته، جن نکیلسون هنور در مورد سرنوست جسدش تصمیم نگرفته است ، اما تنها چیزی که او در موردش مطمن است این است که نمی خواهد در تابوت باشد.

جک نیکلسون می گوید: در اخر، فکر می کنم که من را در یک کوره بیاندازند. به خاطر اینکه من خیلی از فضای بسته ای مثل تابوت می ترسم.

وی در پایان می گوید: من از مرگ نمی ترسم اما نمی دانم که آیا هر چیزی را که در این دنیا می خواسته ام، بدست اورده ام.

نظرات 7 + ارسال نظر
ابوالفضل یکشنبه 9 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 08:35 ب.ظ http://mosed.blogsky.com/

فکر کنم یارو کمی مخش تاب داشته. خوشی زده زیر دلش.

سینا دوشنبه 10 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 09:18 ب.ظ

این بابا هم از بیکاری مخش عیب پیدا کرده.
پدر جان مثل آدم بزار دفنت کنن دیگه این اداها چیه

سیما سه‌شنبه 11 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 05:25 ب.ظ

خوب اینم واسه خودش نظریه دیگه. آخه بعده اینکه ادم مرد دیگه نمی فهمه که چی سرش میاد خوب حالا چه فرقی میکنه یا بسوزونن یا بندازن جلوی لاشخورا. هرچی جا کمتر بگیری بهتر

ابوالفضل سه‌شنبه 11 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 08:21 ب.ظ http://mosed.blogsky.com/

داداش محمد یه آپی نمی کنی حالشو ببریم.

قارا جمعه 14 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 08:06 ب.ظ

نیکلسون حق دارد به هر حال ...بسیار روش خوبی است ... البته سوزانده شدن و بر باد رفتن بهترین است ...
قرار است فان فان هم قارا را بسوزاند!
بسیار هم فحش و فضیحت نثارت کردیم با توپراق ...

یاشاسین قارا.قوربانام هاموزا

زینب دوشنبه 17 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 06:02 ب.ظ http://aien-student.mihanblog.com

خب خوب نظریه!
منم از تابوت میترسم!
البته زیر خاک ژوسیدن بهتر از اینه که بری تو شیکم لاشخورا و آخرشم دفعت کنن رو سر و کله ملت! والا!

زینب سه‌شنبه 18 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 08:40 ق.ظ http://aien-student.blogfa.com

سلام!
ای بابا برادر درس هم مگه خوش میگذره؟!
راستی میگفتین این ترم زبان برمیدارین. چی شد برداشتین؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد