قلم

وب نوشت های شخصی من.

قلم

وب نوشت های شخصی من.

سلام

سلام.فعلا فقط همین!!!! 

 

 

 

مردم بدبخت

امروز چند تا عکس عجیب و جالب در اینترنت پیدا کردم که در نوع خودش جالب بود.این تصاویر مربوط به یکی از روستاهای کهکیلویه و بویر احمد میباشد.مردم این روستا برای گذشتن از رودخانه مجبورند از یک وسیله ای به نام گرگر استفاده کنند.  

 

 

و تصاویر بعد هم مربوط به دختر معصومی است که موقع گذشتن از رودخانه دستش در این وسیله مانده و انگشتش اینچنین قطع شده است. 

  

در ادامه مطلب...

ادامه مطلب ...

چی بگم والله!!!

جک نیکلسون ، بازیگر 73 ساله سینمای امریکا،  از سنت تدفین بومی های امریکا بسیار لذت برده است و می خواهد به این گونه تدفین شود.

در این نوع از خاکسپاری، جسد، بر روی درخت  یا داربستی جوبی اویزان می شود تا لاشخورها او را تکه تکه و بعد بخورند. 

 



 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  

. وی می گوید: من چندین ایده دارم. یکبار فکر کردم ،خوب است  اگر من زیر یک مجسمه 10 متری بزرگ خاک بشوم . اما الان از  سرخپوست ها خوشم می اید. چون انها مرده هایشان را بر روی درحتی رها می کنند تا توسط پرندگان خورده می شوند.

شوبیزاسپای می نویسد: البته، جن نکیلسون هنور در مورد سرنوست جسدش تصمیم نگرفته است ، اما تنها چیزی که او در موردش مطمن است این است که نمی خواهد در تابوت باشد.

جک نیکلسون می گوید: در اخر، فکر می کنم که من را در یک کوره بیاندازند. به خاطر اینکه من خیلی از فضای بسته ای مثل تابوت می ترسم.

وی در پایان می گوید: من از مرگ نمی ترسم اما نمی دانم که آیا هر چیزی را که در این دنیا می خواسته ام، بدست اورده ام.

باز هم سران فتنه

واقعا رو رو برم.این سران فتنه اصلا دست بردار نیسنتد.من نمیدانم اینها دیگر از جان ما چه میخواهند.من اینها را از همان اول شناخته بودم.وقتی که دیدمشان کلمه فتنه در ذهنم تداعی شد.مخصوصا آن کروبی را.روشهای جنگ سایبری و جنگ رسانه ای بس نبود حالا با فیلم و سریال میخواهند مردم را فتنه ای کنند.چند مدت پیش پروژه جدید این دست نشانده های آمریکا را در یک فیلم ایرانی دیدم.فیلم پوپک و مش ماشالله پروژه جدید این فتن ها بود که خدا خودش به خیر گذراند.نمی دانم آن فیلم فتنه ای را دیده اید یا نه؟از اول تا آخر فیلم فتنه می بارد.



شک ندارم که کار کار خود کروبی است.البته از همان اول هم معلوم بود که چنین فیلمی درست بشود.اگر به این فیلم کاملا نگاه کنید خواهید فهمید که نه تنها همین سران فتنه خودمان بلکه حتی دست روباه پیر انگلیس و حتی خود اسرائیل و شاید هم آن آمریکای نامرد هم در این ماجرا دخالت دارند.اگر به این فیلم نگاه کنید خواهید فهمید که من چه میگویم. واقعا آن بهاره رهنما که دیگر هیچ.کلا در این فیلم فتنه ای بازی کرده است.به نظر من باید زن خوب باشد نه اینطوری برای مردم النگ و دولنگ بازی کند!من اینها را گفتم که همه کاملا به هوش باشیم.ممکن است پروژه ی دیگری هم در پیش باشد. البته ناگفته نماند که آن قهوه تلخ مهران مدیری هم از پروژه پوپک و مش ماشالله کم ندارد. خدا رو شکر با درایت و زرنگی وصف ناشدنی ریاست صدا و سیما جناب ضرغامی (ص ع) خطر از بیخ گوشمان رد شد و این سریال از صدا و سیما پخش نشد.

من این سریال را نگاه کرده ام. واقعا این سریال پر است از صحنه های فتنه ای و همچین چیزا.اصلا چون مدیری گفته این فیلم را کپی نکنید ما نه تنها آن سریال را کپی میکنیم بلکه حتی بعد از کپی کردن، آن سریالهای بخت برگشته کپی شده را میسوزانیم تا درس عبرتی برای اینها بشود.