قلم

وب نوشت های شخصی من.

قلم

وب نوشت های شخصی من.

فعلا مسئله این است...( س ک س)!!!

سلام دوستان.ازتون ممنونم که تو این چندین روزی که نبودم اومدین و نظر دادین.البته برخی از دوستان دیگه محبت رو خیلی از حد معمولیش گذروندند و ما رو کلا شرمنده محبت هاشون کردند.(به خصوص در قسمت نرم افزار فیلتر شکن)!!! 

مدتیه که یه چیز ذهنم رو سخت مشغول خودش کرده.اون چیز هم همین مسئله ی سکسه و به نظر من به یک مسئله ی  دهشتناک در مملکت ما تبدیل شده.از روزی که این آدم و حوا قدم بر این زمین گذاشتند  این مسئله  و نحوه برخورد با آن به وجود آمد.اینکه چطور شد که آدم چنین درخواستی از حوا کرد هم بماند.یعنی من اصلا به اونجاش کاری ندارم.بالاخره کارش خیلی راحت تر از ماها بود! اگه از نگاه دین به مسئله نگاه کنیم هم بسیار راحت جوابش رو پیدا میکنیم.راه اسلام برای این کار ازدواج است و قوانین اون هم خیلی راحته.البته اسلام یه خدمت بسیار بزرگی برای مردها کرده و اون هم اینکه مردها آزادند با چندین مونث ارتباط برقرار کنند!البته اگه از نگاه بی دین ها هم نگاه کنیم هم این مسئله به راحتی حل شده و هر شخصی میتونه به راحتی به دلخواه خودش برسه.به نظر من این مسئله تقریبا در کل دنیا یه جورایی حل شده و هر کس در هر مسلک و مذهب میتونه به مرادش برسه.اما فعلا مقصود من همین ایران خودمونه.به نظر من  

جوانان ایرانی از این لحاظ در بدترین حالت ممکن به سر میبرند.این کشور با وجود اینکه یک کشور اسلامیه اما راههای رسیدن به مراد در مملکت ما درست برعکس قوانینی است که در اسلام وجود دارد میباشد.الان وضعیت ازدواج به صورتی در آمده که اگر کسی چنین کاری انجام دهد بیشتر به خود کشی شبیه است تا ازدواج.البته در اسلام راه دیگری هم هست که همان متعه یا ازدواج موقت میباشد.من خودم به شخصه کسی را که چنین کاری را انجام داده باشد را از نزدیک ندیده ام!در حالی که احادیث بسیاری درباره متعه کردن وجود دارد که فعلا از حوصله بحث خارج است.به نظر من ایرانی ها بی دین هم نیستند که مانند آنها به کار خود بپردازند.در کل یه جورایی آواره شده ایم.خلاصه اینکه ما واقعا در این زمینه بد بخت شده ایم.اگه دوستان اجازه آزادی جنسی رو در جامعه نمیدهند اقلا بگذارند با دید اسلام به این مسئله برسیم.   

نظرات 10 + ارسال نظر
سینا دوشنبه 4 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 12:55 ب.ظ http://omide-ma.blogsky.com

سلام
یه مدت نبودی حالا که اومدی بدجوری اومدی.
چی بگم....

پارسا دوشنبه 4 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 02:05 ب.ظ http://Parsa1991.wordpress.com

کجایی رفیق من؟ کم پیدا!

پارسا سه‌شنبه 5 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 06:56 ب.ظ

نه بابا. یه کم بارید همش اونم تنها بالاشهر

هیهات چهارشنبه 6 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 01:01 ق.ظ

درست می گویی رفیق. درد کشنده ای است. ... شدیو والسلام. پسر و دختر هم نمی شناسد! در هر صورت چاره ای نداری، حبلی{ریسمانی} پیدا کن و از ان بیاویز. شاید فرجی شد. متعه را هم بی خیال شو و به فکر اَت باش!

تایماز چهارشنبه 6 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 01:05 ق.ظ

سکس والسلام!!!

توپراق چهارشنبه 6 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 01:08 ق.ظ

گد قوما!

قارا چهارشنبه 6 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 01:11 ق.ظ

گوته گدٌوک والسلام.

مریلا چهارشنبه 6 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 01:13 ق.ظ

مطلب س ک س ی خوبی بود و حالی با حالی مان کرد.

حجت سه‌شنبه 3 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 10:52 ب.ظ

یاشا کیشی.واقعا مشکل خیلی بزرگی است اما در ایران کسی به این جور چیزها توجهی نمی کند وما حتی در این مورد به دیدار مرجعی که خیلی روشنفکره و فکر می کردیم درد ما رو درک کنه رفتیم اما نتیجه ای نگرفتیم.فقط می تونم بگم مراجع تو یه دنیای دیگه سیر می کنن وکلا از وضع جامعه بی خبرند.البته تو ایران هم این مشکل داره حل میشه اما به بدترین راه حل ممکنه.راه حلی که نه اسلام قبولش داره و نه کفار

لبالباابل جمعه 8 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 12:18 ق.ظ

حداقل مطلب مینویسی معنی دار بنویس
نفهمیدیم سک*سو تایید کردی یا رد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

مگه من به دنبال تایید کردن یا نکردن سکس بودم؟یه بار دیگه بخون!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد