قلم

وب نوشت های شخصی من.

قلم

وب نوشت های شخصی من.

نفسهای دریاچه ارومیه به شماره افتاد...

بالاخره اتفاقی که نبایستی می افتاد در حال افتادن است. دریاچه ارومیه که روزگاری یکی از زیباترین دریاچه های جهان بود در حال خشک شدن است. تمام عوامل دست به دست هم دادند تا این اتفاق بیافتد.در زیر تصاویر تکان دهنده ای را میبینید که در چند روز اخیر گرفته شده اند. 

 

  

 

 

 این هم تنها موجودات زنده دریاچه به نام ارومیا آرتیمیا

 

  

بقیه در ادامه مطلب...

خشک شدن دریاچه ارومیه 

 

 

 

نظرات 7 + ارسال نظر
افزایشترافیکسایتهایشما پنج‌شنبه 20 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 04:30 ب.ظ http://www.p30rank.ir

..•:*¨`*:•..
بچه ها یه سایت جالب و باورنکردنی پیدا کردم..•:*¨`*:•..
بازدید میاره واستون تا 5 میلیون نفر در ماه
باورنکردنیه..•:*¨`*:•..
رتبه جهانی در الکسام طی 2 هفته شد 500..•:*¨`*:•..
http://p30rank.ir..•:*¨`*:•..
هم رایگان داره هم واسه اونا که وقت امتیاز گیری ندارن پولی داره..•:*¨`*:•..
الان من بازدیدم بالا رفته و تبلیغ هم گرفتم..•:*¨`*:•..
تازه به 100 نفر درماه هاست سی پنل نامحدود رایگان میده..•:*¨`*:•..
..•:*¨`*:•..زودی یه سر بزن پشیمون نمیشی..•:*¨`*:•..[گل][گل][گل][گل][گل][گل]

حسین پنج‌شنبه 20 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 04:55 ب.ظ http://www.akslar.com

سلام دوست گرامی هر روز به وبلاگ شما سر میزنم واقعا حرف نداره خسته نباشید میگم به شما و ارزوی موفقیت دارم برای شما

حسین پنج‌شنبه 20 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 07:13 ب.ظ http://www.akslar.com

سلام دوست گرامی هر روز به وبلاگ شما سر میزنم واقعا حرف نداره خسته نباشید میگم به شما و ارزوی موفقیت دارم برای شما

قارا پنج‌شنبه 20 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 10:37 ب.ظ

تصاویر خود گویاست. چه می توان گفت جز آه و حسرتی پایدار ...

حفظ الله شنبه 22 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 10:16 ق.ظ

دلم گرفت اخوی! اشتباه نکن نه برای دریاچه بلکه برای تو و امثال تو که فریب استکبار را میخورید.
آنچه که مشخص است این تصاویر ساختگی است. اصلا گیرم که حقیقت داشته باشد انچه که در مملکت ما زیاد است دریا و دریاچه است آخر اینها به چه دردی میخورند شما الان باید به نماز و قران و بهشت عدن فکر کنی اینها مال عقلای قوم است نه برای من و تو عوام تدبیر این بوده که دریاچه خشک شود حتما خیری در ان است که ما نمیبینیم.
در کل من این تصاویر را محکوم و ساختگی و ساخته ذهن جریان لجن سبز و لابی صهیونیست و جورج سوروس و اکبر گنجی و مهاجرانی و دشمنان دین و ملت ارزیابی میکنم.
در سایه سار نخل ولایت باشید.

وحید پنج‌شنبه 27 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 12:00 ق.ظ

در رابطه با نظر آقای حفظ الله:
دییر کی: "کورین گوتینه آغاش سوخدیلار کار ددی نه تاققا تاخ دی!"

وحید پنج‌شنبه 27 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 12:03 ق.ظ

در رابطه با نظر آقای حفظ الله:
دییر کی: "کورین گوتینه آغاش سوخدیلار کار ددی نه تاققا تاخ دی!"

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد