قلم

وب نوشت های شخصی من.

قلم

وب نوشت های شخصی من.

دوس دختر

چند روز پیش یک ایمیل دریافت کردم که اصلا فرستندش برام نامعلوم بود. ایمیل رو باز کردم .چون به انگلیسی نوشته شده بود به زحمت برخی از کلمه هایش را ترجمه کردم.از کل این پیام متوجه شدم که یک نفر تقاضای دوستی با من رو کرده. این طرف ما که یک خانوم اهل آفریقاست از من هم یه عکس خواسته بود. همون جا تصمیم گرفتم برای خنده هم که شده یک عکس از خودم برایش ارسال کنم. امروز که ایمیلهایم را چک میکردم متوجه شدم که همین خانوم دوباره مطلبی را برای من فرستاده است.وقتی این نامه را باز کردم آنقدر خندیدم که نزدیک بود نابود بشوم.مثل اینکه طرف ما یک آفریقایی بسیار متمدن هستند.البته یک نامه دراز و طویل همراه با عکس خودش برای من ارسال کرده بود. من همیشه آرزو داشته ام که جام جهانی را از نزدیک ببینم.مثل اینکه یواش یواش دارم به خواسته خودم نزدیک میشوم. فقط چون منظور اصلی نوشته اش را نفهمیدم مطلب ارسالی او را اینجا قرار داده ام.هر کس که بتواند این متن را ترجمه کند یا اقلا منظور نویسنده ما را به من منتقل کند قول میدهم که برای رفتنش هم فکرهایی بکنم. 

این هم متن به اضافه عکس دوس دختر جدید من  

به نظر من اون میتونه مانکن نمونه سال 2010 آفریقا بشه.واقعا خوشگله.

 

 

Hello my Love,
How are you today? i am very happy for your respond to the email.I really need your sincere relationship.I am 23 years of age,height 5 ft 7 inches.I am the only daughter of Late Dr.Dukaru Joan from Rwanda in central Africa,My father died during the war in my country.My father was the personal adviser to our former head of state ( Juvénal Habyarimana ).But i managed to escape for my dear life and ran into a nearby country,(Dakar) the capital of (Senegal) and i am residing here now as a refugee Meanwhile ,I am writing to you now in a Reverend's computer.
I narrowly escaped to a country Senegal where i am saving in a refugee camp.I narrowly scape with some relevant documents,with a deposit certificate of $6.7m Us Dollars.
I am telling you all this with hope that you will not betray my trust to represent me as my foreign partner in making the claim of the deposited money from the bank.I want a trust worthy foreign personality that can help me to clear the fund from the bank,and transfer to your own account,pending on my arrival.I am willing to relocate to your country and continue my education,as I was in my second year in the university before the ugly situation.I will tell you more when i hear from you.Here are my photo for you,hope to hear from you soon.
Remain with the best and have a lovely day
Yours sincerity
Jully

نظرات 7 + ارسال نظر
ایرانامیر شنبه 18 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 01:25 ق.ظ http://www.iranamir.com/webmaster/page-customer_signup.php;refer

مژده،یک راه سریع و آسان برای کسب درآمد از طریق اینترنت ..

اگر شما دارای سایت اینترنتی هستید که بازدیدکننده خوبی دارد ،

تبلیغات سیستم را در سایت خود نمایش دهید و درآمد اینترنتی مناسبی کسب نمایید.

بدون داشتن سرمایه و تنها با صرف کمی وقت و نه هیچ چیز دیگر از اینترنت درآمد کسب کنید!!!
آیدی یاهو:poshtibani_iranamir&m

ایرانامیر شنبه 18 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 01:34 ق.ظ http://www.iranamir.com/webmaster/page-customer_signup.php;refer

مژده،یک راه سریع و آسان برای کسب درآمد از طریق اینترنت ..

اگر شما دارای سایت اینترنتی هستید که بازدیدکننده خوبی دارد ،

تبلیغات سیستم را در سایت خود نمایش دهید و درآمد اینترنتی مناسبی کسب نمایید.

بدون داشتن سرمایه و تنها با صرف کمی وقت و نه هیچ چیز دیگر از اینترنت درآمد کسب کنید!!!
آیدی یاهو:poshtibani_iranamir&m

تایماز شنبه 18 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 10:06 ب.ظ

میبینم که قیزبازلیق دیزدن دی!!!

قارا سه‌شنبه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 03:10 ق.ظ

ایببازلیح ایددندی!!

توپراق چهارشنبه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 12:27 ق.ظ

اولان آفریقا لی لارا اوجور دمه. دییر کی بیر آز پولیم وار اونی گوتی و من ده گلیم سیزین کشوره سن ده منه صااب چیخ. یری یری منده گلیم دالینجا، دستمال اله آپار منی دالینجا ...
اولان فرصتی ال دن ور مه سنه اوننان قشه ی یاس گلمز!
دوو دووی تاپار.

حجت پنج‌شنبه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 09:46 ق.ظ

تق تق تق
اولان کیشی شانس قاپی دووی قاپی آش.

یاشار پنج‌شنبه 13 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 04:00 ب.ظ http://yasharalee.blogfa.com

سلام عزیز
در مورد این ایمیل یه چیزی بهت بگم اونم اینکه اینا یه باند قاچاق دختر هستن که برا کاربران ایران و ترکیه از این ایمیل ها میفرستن ( اگه تو یکی از سایتهای دوست یابی این دو کشور عضو باشی روزی هوار تا از این ایمیل ها دریافت میکنی )
توش مینویسن که من تو یه کمپ مهاجرین تو سنگال هستم یا کشور دیگه اکثرا سنگال رو مینویسن . یکی از اقوام هم برام یه پول کلان گذاشته تو یه بانک تو انگلیس که باید یه شریک خارجی اونو بگیره که شمایید . پول و بگیر یکم واسم بفرست که منم بیام پیشت ... بعد یه تلفن هم بهت میدن که با یه کشیش که تنها دوست اون دختره هست تماس بگیری ... آخر ماجرا هم بهت میگن برای اینکه بتونی از بانک پولو بگیری باید تو سنگال یه وکیل بگیری که اونم پول میخواد و چون دختره نداره از شما میخواد که براش بفرستی و اگه شما هم طمع کار و ساده باشی میفرستی و دیگه از دوست دخترت خبری نمیشه ...
این باندها از نرم افزار مترجم استفاده میکنن و ناشیانه به زبان شما ترجمه میکنن ایمیل هاشونو .
توی دامشون نیفتی عزیز

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد