قلم

وب نوشت های شخصی من.

قلم

وب نوشت های شخصی من.

بالاخره ما هم تهدید شدیم.

مطلب قبلی ما مثل اینکه به مذاق برخی از دوستان اصلا خوش نیامده.البته من فقط نقل قول کرده ام و بس.اگر چنین مطلبی را نوشته بودم به احتمال بسیار زیاد سر به نیست شده بودم.واقعا در مملکتی که مردم حق حتی نقل قول را هم ندارند دیگر چه میتوان کرد.این عین نظری است که در پست قبلی من که به نامه محمد نوری زاد اشاره کرده است مربوط میشود.  

.

{خوش به حال اینها که وقتی زندان هم می رند زبونشون چهار کیلومتر کمتر نیست ، اینها اگه آدم بودند هنوز ول کن اون جوونائی که اغفال کردند و دادند به دست جلادهای کهریزک نمی شدند ! تو رو خدا واقعا انصافه یعنی جرم مهدی و فائزه هاشمی با جرم اون جوونا یکیه ! این محمد نوری زاده ای که این قدر با زرنگی شهرو به هم ریخته و الان قیاف مظلومانه گرفته جرمش با همه کسانی که به آتیش اینها سوختند یکیه ! که سازمانهای حقوق بشر زوم می کنند روشون با کلی روزنومه تو زندان استخر و تلوزیون و کامپیوتر وصل به اینترنت بهشون میدند ، همین قدر بگم که هوادار برای علاقه من به موسوی و خاتمی کم بود ولی اینها نشون دادند که آدم نیستند ! شما هم اگه کهریزک دلت نمی خواد قبل از اینکه یه جور دیگه پشیمون بشی این سیاست کثیفو بی خیال شو و به درست برس}.

نظرات 6 + ارسال نظر
ساز خاموش جمعه 10 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 07:56 ب.ظ http://about-an-imbecile.blogsky.com

سلام.
خوب هستی؟
این وبلاگ جدید منه(البته اگه تا الان که اینو میخونی ازدوباره درشو گل نگرفته باشن)
دمت گرم و سرت خوش باد و زبانت سرخ و دلت سبزززززززززززززززز

توپراق جمعه 10 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 10:28 ب.ظ

خطاب به اون بی فراست مشمئزکننده: شما خودت شخصا از جلادای کهریزک نیستی؟!

حجت شنبه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 01:56 ق.ظ

به نظر من اصلا جای تعجب نداره چون اینا با این فرهنگ بزرگ شدن ایناچی میفهمند آزادی بیان یعنی چه

تایماز شنبه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 08:22 ب.ظ

هیچکس با هیچکس سخن نمی گوید
که خاموشی
به هزار زبان در سخن است...

قارا دوشنبه 13 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 01:08 ق.ظ

هیچ ابلهی به اندازه ی ابلهی که اندک بهره ای از عقل برده موجب دردسر نیست.
این دوست ما با این اطلاعات خوبی که از درون زندان ها و بازداشت گاه های سیاسیون دارد معلومه که بسیار هم انسان خوبی تشریف دارند!

همون سه‌شنبه 14 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 03:11 ب.ظ

جی سده داداس ما که تهدید نکردیم سماها زندگیتون به اینه که بگید تهدید سدیم ! اصلا به قارا و سارا و تان تان و مان مان جه ربطی داره ! سما خزالت نمی کسی این قدر گرد خاک می کنی ! آقا کسی به این آقا نازک تر از گل جیزی نگه ها تهدید حسابش می کنه ! حیف که اینجا سکلک نداری مگه نه عکس گریه کردنمو می ذاشتم {اهووم}

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد