قلم

وب نوشت های شخصی من.

قلم

وب نوشت های شخصی من.

عریضه یک غریضه!

دخترک فقط نیم ساعتی بود که به رختخواب رفته بود.بعد از یک روز طوفانی.روزی که پر بود از دعوا و مشاجره و گریه و چه و چه.چشمان دخترک در حال گرم شدن بود.در یک لحظه احساس کرد که چیزی در حال نوازش گردنش هست!دلش نمی خواست از خواب بیدار شود ولی یک لحظه چشمش را باز کرد.پدرش در کنارش نشسته بود در حالی که یک چاقوی تیز در دستش بود.چاقویی که به گردن دخترک چسبیده بود.آری پدر میخواست گردن دخترش را از سرش جدا کند.اما دختر با زیرکی تمام از دست پدرش خلاص شد .این اتفاقی بود که مثل بمب در شهر کوچک ما منفجر شد.چرا باید پدر با جگر گوشه اش چنین کاری انجام دهد.این سوالی بود که ذهن خیلی ها را به خودش مشغول کرده بود.ولی تمام این اتفاق ها تقصیر مهمان ناخوانده ای بود که دخترک پس از شش ماه دیگر به دنیا خواهد آورد! آری پدر دیگر تحمل حرف های این و آن را نداشت.ولی آیا پدر باید دخترش را میکشت؟دختری که تنها جرمش سادگی و در عین حال فرمانبرداری از میلش بود.ولی طرف مقابل به خاطر همین جرمش فقط مقداری سرزنش شد و بس.هیچ کسی قصد کشتنش را نداشت.دیگر دخترک نمیتواند از خانه بیرون بیاید و حتی در خانه هم احساس امنیت نمیکند. دختری که چنین خطایی را مرتکب شده باشد حتی حق نفس کشیدن را هم ندارد.ولی پسر نازنین تر از جان با افتخار کاری را که انجام داده است را برای دوستانش بازگو میکند.تنها سوالی که در این مدت ذهنم را مشغول کرده است این است که چرا نحوه برخورد با دو نفری که جرم واحدی را مرتکب شده اند اینقدر متفاوت است.البته من قصد حمایت از چنین کاری را ندارم.  

نظرات 5 + ارسال نظر
حسین سه‌شنبه 7 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 06:15 ب.ظ http://www.sabalancd.com

سلام.وبلاگتونو دیدم بسیار عالی بود امیدوارم موفق باشی.لطفا به ما هم سر بزنید

حفظ الله سه‌شنبه 7 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 11:09 ب.ظ

سلام اخوی من منظورت را متوجه نشدم، یعنی زبانم لال مرتکب عمل قبیحه ای شده؟ خوب در این مورد شارع مقدس هرچه گفته باید اجرا کرد و لا غیر.
البته نباید فراموش کرد که استکبار و در راس آن شیطان بزرگ آمریکا با هجمه ماهواره ای و توزیع الواح مستهجن در جامعه باعث گسترش حشو پشو در جامعه شده و بدین طریق قصد انهدام نهاد خانواده و در نهایت خدای ناکرده ضربه به شجره طیبه نظام و ولایت را دارد که البته با یاری سربازان گمنام امام زمان و خود امام زمان به جایی نخواهد رسید وبنا به گفته روح خدا ما امریکا را زیر پایمان منهدم میکنیم،.
من مردم را به ایمان به خدا و ولایت دعوت میکنم.
در سایه سار نخل ولایت باشید.

حفظ الله جان.خدا حفظتان کناد.کل کیف لازم را نصیبمان شد.خدا شما را از شر جن و انس لاابالی به دور کناد.و سلامه و لا غیر!

hossein چهارشنبه 8 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 07:39 ب.ظ http://eshgy2010.blogfa.com

سلام
محمد جان ای ول بابا تو چی هستی گل گفتی
وقت کردی به خانه ای ما فقرا سر بزن سر افرازمون کن

توپراق جمعه 10 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 10:26 ب.ظ

؟؟؟

قارا دوشنبه 13 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 12:59 ق.ظ

درود بر حفظ الله!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد