قلم

وب نوشت های شخصی من.

قلم

وب نوشت های شخصی من.

محدودیت!

مدتی پیش (تقریبا یک ماه پیش)با یکی از دوستانم تو مینی بوس نشسته بودیم و قصد رفتن به دانشگاه را داشتیم.من و دوستم تقریبا تو صندلی یکی مونده به آخر نشسته بودیم و درست پشت سر ما یعنی در ردیف آخر چند تا خانوم نشسته بودند که از مدلشون معلوم بود که دانشجو هستند.من و دوستم تقریبا ساکت نشسته بودیم ولی صدای این دوستان عقبی ما گوشهای ما را نوازش میداد(ببخشید که از این اصطلاح استفاده کردم)!بالاخره صدای این عزیزان باعث شد که من هم یه کمی به خودم زحمت بدم تا ببینم این دوستان در مورد چی صحبت میکنند.البته تقریبا در مورد همه چی صحبت کردند تا رسیدند به مسئله دختر و پسر.همینجا بود که تقریبا همگی شون آرزو کردند که ای کاش پسر بودند!شنیدن چنین حرفهایی واقعا برام عجیب بود.البته شاید ناراحت بشین که چرا به حرفهای اونها گوش دادم اما باید خدمتتون عرض کنم که اگه خود شما هم می بودید همین کار رو می کردید.واقعا اینکه چند نفر دختر اینچنین آرزویی بکنند برام هم ناراحت کننده بود و هم خوشحال کننده.ناراحت کننده به اون دلیل که مگه دختر بودن چه اشکالی داره که اینها اینچنین ناراحتند.و خوشحال کننده به اون دلیل که آرزوی اونها رو نمیکنم.به نظر من اگه ما پسر ها خودمون رو جای این دختر ها بذاریم در عرض دو روز سکته میکنیم.تصور اینکه همگی ما مجبوریم هر روز با خودمون چادر و روسری داشته باشیم خودش وحشت آوره.اصلا تصور اینکه ما نتونیم موتور سوار بشیم و همین طور تو شهر از خودمون کارهای عجیب و غریب در نکنیم عذاب آوره.برای اینکه خوب بفهمید چی میگم بهتره الان یه روسری بردارین اقلا از در خونه بیرون و نگاه کنین!  

نظرات 7 + ارسال نظر
توپراق شنبه 28 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 02:05 ق.ظ

حقا که دیوی سترگی!

میثم شنبه 28 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 02:26 ق.ظ

چی بگم؟!!

فرید صلواتی دوشنبه 30 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 11:19 ق.ظ http://www.faridsalavati.persianblog.ir/

بالاخره فهمیدم.

حفظ الله دوشنبه 30 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 11:47 ب.ظ

اخوی اینها که تو نوشته ای کفر است زبان به کام گیر و راه خود را از بی دینان جدا کن، یعنی چه؟ استغفار کن که اینها همه دام شیطان است، نقشه استکبار است. العیاذالله.
این صور قبیحه دیگر چیست؟ حقا که آخرالزمان است و مردان خود را شبیه زنان می کنند.
خداوند همه شما را چون من هدایت کند، انشا الله.
در سایه سار نخل ولایت باشید.

محمد سه‌شنبه 31 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 04:05 ب.ظ http://daqdeq.parsiblog.com/

سلام
خوشحالم از اشنایی
همان محترم

بد نیست سه‌شنبه 31 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 07:46 ب.ظ

ضمنا فکر کنم احتمالا ها این آقای صلواتی صوات الله علیه بهتر بود به جای دو تا نظر یه نظر مثل آدمیزاد می داد و اون تو حرف دلشو می زد نه این که چهار تا دومن عوض کنه و آخرش معلوم نشه چی میگه و عقده دلش چیه 20 دقیقه هم الکی وقتش تلف نمی شد

حسین دوشنبه 6 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 09:27 ق.ظ http://eshgy2010.blogfa.com

سلام محمد وب سایت جالبی داری راستی (یومیرتا ویردیم اصلا دورمادی)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد