قلم

وب نوشت های شخصی من.

قلم

وب نوشت های شخصی من.

دشمن.

شاید هر مملکتی برای خودش دشمنی داشته باشه.یعنی از روزی که این انسانها پا روی زمین گذاشتند دشمنی هم بین اونها به وجود آمد.دشمنی بین برادر با برادر،دشمنی فامیلی، 

قبیله ای،و از همه مهم تر بین ملت ها.کوبیدن بر طبل جنگ و دشمن تراشی همیشه آثار بس وحشتناکی بر زندگی مردم داشته است.مثلا ضررهایی که در جنگ های جهانی و جنگ های دیگری که در طول تاریخ اتفاق افتاده است که باعث نابودی مردم وخسارات بسیار بزرگی شده است.اما چیزی که باید به آن توجه کرد این است که آیا باز هم به وجود آوردن جنگ خوب است.متاسفانه دشمن و دشمن تراشی مدتی است که قریبان گیر ملت بدبخت ما شده است و تقریبا هر روز بر این عده افزوده میشود. همیشه این وهم و خیال پردازی بوده که باعث به وجود آمدن چنین وضعیتی شده است. اگر الان دقت کنید خواهید فهمید که کشور ما کاملا در انزوای سیاسی قرار گرفته و وضع بدی در دنیا دارد.الان تقریبا کشور ما با کل اروپا قطع رابطه کرده است.البته وضعیت ما با کشورهای مسلمان هم زیاد قابل تعریف نیست که از آن جمله میتوان به قطع رابطه با مصر اشاره کرد.البته در میان این مسائل کشورهای عربی هم تقریبا در یک اقدام خاص با ما قطع روابط حسنه کرده اند. قطع رابطه با آمریکا و کانادا و چندین چند کشور دیگر هم که بماند.چیزی که واقعا مهم است آن هم این است که دنیا چنین وضعی را تحمل نخواهد کرد و ممکن است کشور ما در آینده با مشکلات بسیار بدتری برخورد کند که چوبش را مردم خواهند خورد.بهتر است مسئولان از این خیال پردازی دست بردارند و دیگر به دشمن دشمن گفتن ادامه ندهند.تا به حال با رویکرد ناراحت به استقبال دیگران رفته ایم و از این به بعد ای کاش کمی ادبیاتمان را در قبال دیگر کشورها عوض کنیم. 

شاید این رویکرد بسیاری از مشکلات را در این زمینه حل کند. 

نظرات 2 + ارسال نظر
میثم چهارشنبه 18 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 11:05 ب.ظ

برای داشتن یک زندگی خوب هیچ چیز لازم نیست، تنها خوشبختی لازم است و بس.
- پل الوار -

حجت پنج‌شنبه 26 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 02:00 ب.ظ

بابا بی خیال اینا چیه نوشتی آمریکا منزویترین کشور جهان است وایران محبوبترین کشور جهان (با استناد به گفته های دروغ گوی بزرگ ایران)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد