قلم

وب نوشت های شخصی من.

قلم

وب نوشت های شخصی من.

باز هم جا هست!

توانایی اداره 200 میلیون نفر
 


حبیب الله عسگراولادی به ایسنا گفت ؛ با امکاناتی که در ایران در دریاها و جنگل ها و معادن غنی زیرزمینی و به ویژه نیروی خلاق و مدیر و باسوادی که داریم، می توانیم به راحتی 200 میلیون نفر را در وسعت یک میلیون و 460 هزار کیلومتر مربع در اندازه مساحت ایران اداره کنیم اما دست های مرموزی است که نمی گذارد ما به این سمت برویم.

از زبان اعتماد.

نظرات 1 + ارسال نظر
علی قدسی جمعه 23 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 10:41 ق.ظ http://aligoodsi.blogfa.com

سلام به وبلاگ من در بلاگ اسکای اومده بودی خوشحالم کردی خواستم دیگر وبلاگهای اصلی خودم را با همین آی دی در پرشین بلاگ بلاگفا و میهن بلاگ معرفیت کنم حتما بمن سربزن
وبلاگ خودت هم خوبه اما یک سری ابهام در مسائل سیاسی داری اونهم با مراجعه به وبلاگ من میتونه برطرف بشه مثلا همین امروز پاسخ یک سوال اساسی سیاسی را در وبلاگ هایم دادم مراجعه کن ببین چه جوریه؟
حتما بازم سر بزن
حتما
ر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد