قلم

وب نوشت های شخصی من.

قلم

وب نوشت های شخصی من.

دوران ما ...

واقعا که عجب دوره و زمونه ای شده.چند روز پیش یه روانشناس داشت تو تلویزیون حرف میزد و کل چرندیاتی که از دهنش در اومد درباره خوشحالی و نگرش مثبت و اینجور خذعبلات بود.آخه من نمیدونم چرا هیشکی نیست یه کم اون فکرش رو به کار بندازه و لااقل این سوال رو از خودش بکنه که ما باید به چه چیزی خوشبین باشیم.الان که دوران ما رسیده همه چیز قاطی پاتی شده.دریای به این بزرگی رو خشکش کردند و انتظار دارند ما هم دهنمون رو باز کنیم تا بناگوش هر هر بخندیم.اصلا ما جونای امروز واقعا بدبختیم.دوران ما که رسید گفتند کار نیست ، دوران ما که رسید گفتند تورم شده 60 درصد، دوران ما که رسید گفتند انرژی هسته ای حق مسلم ماست و یکی دیگه اومد گفت شاید حق مسلم ما نیست و 5+1 تشکیل شد و ... ، دوران ما که رسید گفتند اکثر دخترها دوست پسر دارند واسم سوال بود که این پسرهای پاک و معصوم مثل دسته گل با کدوم یکی از این موجودات رابطه دارند آخه؟!!!

بالاخره این دوران ما کلا دهن ما رو سرویس کرده و خودمون هم نمیدونیم باید چه خاکی بریزیم به سرمون.آخه من نمیدونم با این وضعیت بیکاری تا قرن چندم باید زندگی کنم که پولهام رو جمع کنم بعدش برم یه خونه بگیریم و بعدش برم در 127 سالگی برم داماد بشم انشاالله. اصلا با این وضعیت کی به ما زن میده آخه؟ آخه یکی نیست بره به اون روانشناس بگه تو آدمی آخه؟

فعلا همین حالا ببینیم بعدا چی سرمون میاد ...


نظرات 2 + ارسال نظر
بهمن خان محمدی یکشنبه 14 دی‌ماه سال 1393 ساعت 01:20 ب.ظ http://Khanmohammadilawblogfa.com

با سلام و عرض ادب و احترام به فرخیته گرامی
وبلاگ حقوقی خان محمدی
http://Khanmohammadilawblogfa.com

کریم داداش پنج‌شنبه 26 اسفند‌ماه سال 1395 ساعت 10:42 ب.ظ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد